Subject: Taotlus teabe saamiseks
From: "Paul Keres | LEVIN" <[email-masked]>
To: "Harju MK info" <[email-masked]>, "Tartumk info" <[email-masked]>,Pärnumk info <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Tarturk info" <[email-masked]>
Cc: "Aleksander Muru | LEVIN" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 15:59:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tallinna Ringkonnakohus

Tartu Ringkonnakohus

Harju Maakohus

Tartu Maakohus

Pärnu Maakohus

Lp kohtute esindajad

Esindan Andrei Zevakinit tsiviilasjas  2-24-16925, milles minu kliendi
vastu on hagiavalduse esitanud Brigitte Susanne Hunt.

Olen kujundanud seisukoha, et kliendi õiguste kaitseks on mul põhjendatud
TsMS § 196 lg 1 p 3 alusel taotleda, et kohus kohustaks Brigitte Susanne
Hunti tasuma kostja menetluskulude katteks tagatise, kuna muuhulgas ta
osaleb pidevalt isiklikult sedavõrd arvukates kohtuasjades, et sellest
tekib oluline menetluskulude kandmise risk, mis võib omakorda ohustada
minu kliendi menetluskulude hüvitamist, kui kohus peaks tema hagi jätma
rahuldamata. Nimetatud isik on ise avalikkusele kinnitanud, et ta osaleb
hagejana arvukates tsiviilasjades, ent oma taotluse põhistamiseks pean
vajalikuks viidata täpsetele asjaoludele.

Esitan käesoleva teabenõude AdvS § 41 lg 1 p 4 alusel õigusabi osutamiseks
vajaliku teabe kogumiseks. Eelviidatud sätte kohaselt  on vandeadvokaat
pädev saama riigi- ja kohaliku omavalitsuse asutusest õigusteenuse
osutamiseks vajalikke andmeid, tutvuma dokumentidega ning saama neist
ärakirju ja väljavõtteid, kui andmete ja dokumentide saamine ei ole
advokaadile seadusega keelatud.

Ülaltoodust tulenevalt palun mulle teada anda, millistes kohtu menetluses
olevates tsiviilasjades osaleb Brigitte Susanne Hunt (isikukood
49509241412) hagejana.

Lugupidamisega

Paul Keres

Vandeadvokaat    /    Sworn advocate
Partner    /    Partner

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]    /
Tel:  <tel:+372%20686%200000> (+372) 686 0000    /
<https://levinlaw.ee/files/Paul%20Keres,%20ABL.vcf> vCard

Advokaadibüroo LEVIN OÜ
Maakri 19/1, 10145 Tallinn, Estonia    /    Tel:  <tel:+372%20686%200000>
(+372) 686 0000

<https://www.google.com/maps/place/Maakri+Torn/@59.4333011,24.7597419,19.2
5z/data=!4m8!1m2!2m1!1smaakri+19%2F1!3m4!1s0x4692935f869756bf:0x49fb838aaa
00dd5f!8m2!3d59.43331!4d24.7596836> Location on map    /
<http://www.levinlaw.ee/> www.levinlaw.ee